Friday, December 30, 2005

mari berkumpul!

nixam.nuri: cakap pasal gath aaa nixam.nuri: januari 1, 2006 nixam.nuri: pukul 2 nixam.nuri: kat depan pintu besar nixam.nuri: dekat ngan air pancut nixam.nuri: semua yang boleh datang datang ah, tak kira admin ke, regular contributor ke, yang takde kena mengena pun nak datang ok je... nixam.nuri: sesi kenal kenal geng geng situs ni. tiada kos terlibat, maknanya makan sendiri tanggung. nixam.nuri: yang ada kamera sila bawa kamera nixam.nuri: admin dan contributor wajib datang!!! nixam.nuri: tu jek nixam.nuri: kelolaan nixam.nuri and frens... ahahhaa... seperti yang tertera di atas, satu acara suai kenal akan berlangsung berhadapan kolam air pancut, KLCC pada pukul 2. mari turun beramai-ramai dan berkenalan sesama kita. bleh a bertukar2 skill, pandangan, pendapat, nombor telefon selular malahan bertukar pasangan. datang jangan tak datang! seriously terbuka kepada semua... datanglah menjayakan acara awal tahun baru ini.. bawalah sesiapap pun, even ur family and orang kat tepi jalan yang korang tak kenal, boleh kita kenal kenalkan. bukan acara mencari cinta ah, ini acara berkenalan kawan... peace... datang oi... tak datang aku tutup site ni... sesiapa yang confirm nak pegi, sila tulis nama orang yang nak pegi kat komen post ni.

10 Comments:

Blogger bali said...

ko tak tulis tarikh.. tarikhnyer adik-adik ialah pada 1 Januari 2006, abang beck akan menjadi juruacara majlis pada hari itu, skiyan

12/30/2005 02:11:00 AM  
Blogger Abah Adrian said...

tuh la, tarikh tak letak...

12/30/2005 08:15:00 AM  
Blogger Jsmn said...

ho hohohoho. malu aku ni weh..

=]

12/30/2005 08:26:00 AM  
Blogger Abah Adrian said...

malu awatnya aini.??

12/30/2005 08:38:00 AM  
Blogger suess said...

thank u foe thee invitacion. kalau tk jd pindah bilik weekends nie, i'll be there. take gud care. happee nu yerrr all, make sure keep ur resolucion foe the first two days only. after that jaz take a shot, give a thought and put it ere. cheerio!

12/30/2005 09:15:00 AM  
Blogger bali said...

aku bernama bali akan datang bersama gay partner mohd musashi.. 2 org jek

12/30/2005 01:02:00 PM  
Blogger Abah Adrian said...

aku akan dtg dgn gembala kambing kambing aku, baim, aimee mungkin, dan kemungkinan aku akan ajak seorang wanita yang tak dikenali bersama... ahahaa... jumpa di sana.. jgn majal ahh..

12/30/2005 01:06:00 PM  
Blogger amrulkareem said...

sesungguhnye aku x suke bejanji. tapi.. mm aku akan berusaha dtg, lalalala

12/30/2005 09:09:00 PM  
Blogger Postnatalcareset said...

ermm..gambar nih macam aku pernah tgk kat pc aku je.. hahahah

12/31/2005 08:15:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! versus body kit for 2004 pontiac gto body kit and lamborgini doors for toyota celica

2/15/2007 02:54:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home