Friday, February 17, 2006

Masalah tentang resolusi gambar

memandangkan ramai juga yang hantar gambar yang bukan bersaiz 400x300 atau 300x400, maka untuk tema CINTA kali ni, aku sebagai antara moderator paling cool seperti kentang, mengesahkan bahawa kontribusi anda SAH untuk tema kali ini sahaja. Maknanya untuk kontribusi akan datang korang buat resolusi 300x400 atau 400x300 tau. Ini aku tak bincang ngan beck dan bali pon...dan aku harap beck dan bali dan moderator lain dapat menerimanya dengan hati terbuka. Nak marah...marah aku...jangan marah kontributor yang lain...sebab aku sayang kontributor yang lain.... kalau kamu sayang saya...cium saya....hahahaha.... p/s: posting ini terbuka untuk didebatkan yang benar, nizam sayang

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kepada Tuan Pengerusi Majlis..

Di harap Tuan dapat memaafkan mereka termasuklah sy sekali dlm ukuran nya..lupe nak bitau yg poster di lampirkan tuh tidak nampak saiz dan kandungan yg diberikan..Tapi tidak salahkan kalu ukuran itu terkurang sedikit daripada terlebih...hope u can consider 4 other ppl yg baru contribute..apatah saya lagi nih manusia mudah lupe...

Terima kasih Wassalam

2/17/2006 03:25:00 PM  
Blogger supersomething said...

saudara nizam, sudikah saudara menerima ciuman dari seorang jejaka bermisai dan berjambang??

2/18/2006 09:41:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! Pay phone companies Online+learning+and+free+and+nursing+and+renal Used hummer dealers in md ticket brokers

2/05/2007 10:41:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home