Thursday, February 02, 2006

Pengumuman Umum...

aku rasa gath kali kedua Setan Gambar kena tunda kot. sebab masing masing sibuk. bali ikut rombongan sekolah cik kiah ke terengganu, nizamnuri ada buat kerja sambilan, jadi mak andam. aini jasmine plak nak kahwin minggu tu. suessy ngan surie tak tahu lagi camne. sibuk la gamak nye. jadi tinggal aku je. nizamnuri tak dtg, sure batalion serdang takle turun, lagi lagi aini plak tak turun, lagi la upline serdang tak turun. bali pulak, bebudak dia juga sure tak turun. yang lain, kalau nizam ngan bali tak datang, aku rasa diaorang pun taknak datang. sebab kalau bali ngan nizamnuri datang, ada la juga show sikit. lebih lagi kalau serdang lain muncul buat sarkas. so dengarnya cadangan tu nak ditangguh kan aje, ke bulan depan atau tahun depan. bila semua dah free. thema baru belum kuar, nizamnuri in charge tema bulan ni. dengar citer pasal cintan cintun ni la. sesuai la dgn dia yang tengah bunga tu. ahahaha... oh ya, aku tak sangka projek persetankan yang kecik mcm kuman ni pun, ada org nak dengki. cakap gambar tak kualiti la, tak kreatif la. tak lalu nak tengok la. gambar ntah hapa-hapa la. tapi cuba la encik encik, puan puan dan sedara sedari ni tengok kat informasi situs ni, kami tak ckp semua yg submit gambar tu PRO, byk yg bukan AMATEUR pun. so jangan la expect semua anta gambar quality PRO pegang SLR punya. tak semua mampu pakai SLR, yeh, dan tak semua mampu pakau digicam pun. aku pun tak mampu... janji yang penting, makin lama kita contribute dan banyak contribution yang kita tengok, makin terbuka minda dan otak kita utk cuba benda baru dan memajukan diri sendiri. yang pro bantu yang tak pro. kasi idea dan ransangan. camtu la. itu tujuan dia sebenarnya. pokok pangkalnya, setiakawan tu yang patut diterapkan. dengan itu, boleh la bertukar tukar pandangan dan skills. yang pro pun kekadang ada yang tak pandai bab lain. dari sini lah kita exchange ideas. right? so jangan la kutuk kutuk lagi contribution orang lain. kalau korang ada contribution yang best yang korang rasa tahap dewa, sila send. display kat sini. kasi orang dan bebudak yang korang kata "SYOK SENDIRI!!!" ni tengok skill korang yang tahap dewa plak. dari situ, maybe kami leh improve diri kami sendiri. itu la harapnya. tapi jangan la pulak minta hadiah. itu satu lagi penyakit korang yang pandai sangat ni, semua benda perlu digulakan dengan hadiah, token dan sebagainya. ini contribution. paham contribution tu apa? "sumbangan" dalam bahsa matematik nya. kalau ada hadiah, korang pikir aku nak kasi kat korang (merujuk kepada mereka yang tak puas hati dgn situs ni) ke? baik aku makan sendiri, bukan tak amanah, tapi adil. so harap lepas ni, korang contribute la pic korang plak, kasik histeria situs ni, kasik kami yang tak pandai dan tak pro ni menggulupur kena sawan babi tengok kehebatan korang. ok? contribute ah... sekian... dari meja gerilla gerakan makar

6 Comments:

Blogger tumpanglalu said...

owh patutla semlm hg tnya aku pasai gath ni :p
aku mmg bekenan la nak join gath pesetan ni (hal yg mencacatkan kehadiran aku nnti aku tolak tepi dulu la). gath ni kena plan bebetui. senang nak set tarikh n time tp susah nak mendpt jaminan kehadiran kekwn sbb ya la kan kita ni manusia memasing ada hal sendiri. tp apapun arap2 gath nnti akn bejaya mengumpulkan kita suma..
pasai theme baru; kami ahli2 pesetan kt bwh ni beserah ja pd admin ntuk tentukan theme baru..
hal dengki dr makhluk dunia fana ni pun satu hal. nih kpd yg makan cabai, bg aku senang ja, KALU HANGPA RASA perut pesetan ni mengandung hasil sperm & ovum yg termaktub dr mentaliti berkualiti rendah yg menzahirkan segala foto dlm ni, HANGPA XPAYAH LA SUSAH2 NAK TENGOK PENGISIAN PESETAN NI, bila xtgk hgpa xmerapu, bila xmerapu settle la mslh dengki mendengki ni.. bkn kaa?!
pasai hadiah plak; aku cukup setuju dgn fendy. dah tau pun pesetan ni sbg medium ntuk kita kekwn MENYUMBANG hasil kreativiti sendiri so yg nak timbul berkaitan HADIAH tuh watpa plak?!
hmmm maaf ya kekwn suma, aku terbuang tebiat skali skala dan kalu ada salah silap, tolong ya betulkan aku..

2/02/2006 08:56:00 PM  
Blogger suess said...

keje on that date jasmine told moi. 11th feb aku keje sbb ari sabtu. yer, suessy keje dari ari selasa to saturday every week, sbb ikut US nyer timetable. gaji jer tk ikut US nyer dollar... kalau tak... pehhh... aku hangkat kualiti lea persetan nyer website nih, hadiah satu nikon kat semua admin ;-P [surcaztix, surcaztix]... time gath aku suh mummooze buat video, tk guna handycam ler, tak main, guna camera TV3 tue trus, siap boom ngan spotlight lerr ;-p [surcaztix, surcaztix]... nvm the words, persetan-s, the pix speeks a thousand words already, we dun need more werds from those yg tk praktis anything pun. setakat ckp ala dewa² tp kau tkder turun kan magic dusts ko, nvm. let this be the last time presidentè speeks of hasad dengki from other ppl, we shouldnt hav to waste another nano-second foe these pepijats. cheerio yah! n rite, a gathering needs to be properly planned yet spontaneously done.

2/03/2006 10:46:00 AM  
Blogger Zinnia Rum said...

sori la semua...kesibukan aku memang mcm gampang skang ni... nak nangis aku. 11 hb ni kalo takde aral aku bawak batalion serdang ok...jumpa kat mana beck?.. lagipon tumpanglalu mahu cd kan?... kita jumpa2 minum2 je sudah....

pasal tema baru lek dulu ekkk...ade menda tak settle ni...akan aku uruskan dgn secepat mungkin...sabar kekawan semua..

2/03/2006 06:15:00 PM  
Blogger Jsmn said...

hohohoho, sori aa tak jadik sbb seriously, mmg tak sempat sgt2. hahahhahah lain kali k kengkawan. kita buat grand punya. aku rasa cuti umum aa sesuai sbb konperm yg blajar mahupun yg kerja bercuti. pastu bleh aa jumpa. kepada yg pro bangat tu meh aa skali brani tunjuk muka aa. hahaha kami akan jotos beramai2 =] peace guys

2/05/2006 01:28:00 PM  
Blogger tumpanglalu said...

yup nizam aku teringin banget sama kamu punya cd2 tuu!

2/05/2006 02:02:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

wei wei, tak jadi kan gath? korang jgn majal, ari tu ckp tak jadi... apa ni oi apa ni...

2/07/2006 10:24:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home