Friday, February 24, 2006

PERATURAN BARU

Halloooo rakan-rakan semua, macam biasa aku nizam.nuri selaku jejaka kacak seperti jinjang manis mewakili semua orang-orang kuat blog (yang jarang buat kerja) untuk memberitahu kamu semua tentang syarat-syarat baru untuk tema selepas ini dan selepas-selepas ini. Jadi marilah aku tunjukkan kepada kamu syarat-syaratnya. 1.Fhoto berukuran samada 400x300, 300x400, 450x300, 300x450 SAHAJA!!!! 2.Grafik atas gambar boleh TETAPI TIDAK BOLEH cover 25% dari Fhoto anda!! 3.Sertakan ayat mudah pada fhoto mengekspresikan diri terhadap thema!! 4.Terbuka kepada semua 5.Kalau ada kontribusi yang tak kena ngan peraturan, maka kami tidak akan post-kan gambar anda...jadi faham2 la ok sayang!! 5.Sesiapa tanya pasal hadiah, AKU CIUM DIA SAMPAI TAK BERNAFAS NANTI p/s: seperti biasa aa kan... posting ini terbuka untuk didebatkan...jika tidak didebatkan dan hanya memekak kat shouting box dan posting orang lain, maka tak guna jugaklah posting kali ini. BERTANGGUNGJAWABLAH WAHAI UMAT!! yang benar, nizam sayang p/s: minta maaf kepada suessysues dan kontributor yang lain. aku tidak dapat membantu dengan banyak untuk tema seterusnya (yang dihandle oleh suessy).. aku mintak cuti sebulan jek sebab aku nak buat preparation untuk aku punya presentation final project...satu bulan sahaja ok....... kepada contributor yang aku sayang sekalian.... untuk bulan 3 punya tema JANGAN hantar karya anda kepada aku...silalah hantar kepada moderator yang lain....(mereka dipanggil moderator kerana itulah tugas mereka sepatutnya... membantu blog ini terus hidup dengan membuat iklan sedikit sebanyak).. terima kasih kepada moderator yang menjalankan tugas... u know who u are.... dan diulangi.... JANGAN hantar kontribusi bulan 3 anda kepada NIZAM.NURI@GMAIL.COM yang benar, nizam sayang

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

owhh..lahai..buley letak grafik plak ye? sayang plak kalo gambo original kite tambah2 grafik ni..tp takpe la, maybe contribution lepas ni semakin hebat dan menjadi2 ye? ;)

btw, thanx nizam sbb post my 2nd pic..saye janjik tema ke-3 takan kacau inchek nizam dah!~ ;P egegege~

2/24/2006 06:55:00 PM  
Blogger Pnut said...

picture u all cantik-cantik..boleh join sini utk bersama-sama share minat

http://www.jurnal.biz/forum/viewtopic.php?t=4341&postdays=0&postorder=asc&start=0

2/24/2006 11:36:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home