Thursday, June 08, 2006

Untuk sahabatku yang berbulu seluruh badan, semoga kau terus menemaniku

11 Comments:

Blogger suessy said...

Nina [Nina kan?], how old are you?

6/08/2006 11:29:00 AM  
Blogger nizam.nuri said...

untuk kawanku yang berbulu? mummooze ke?

6/08/2006 11:46:00 AM  
Anonymous mummooze said...

Uish...kamu ni nizam, tau² jer aku bebulu lebat. Cukur bulu kamu sampai dogol kang baru kamu tahu. Huhu. Btw, comey le kucing kamu ni bali, misai lebat mcm kamu ya. Hihi. Tp, dia nmpk boring jer ni. Kamu tak kasik dia main internet ker? Aperda kamu ni...

6/08/2006 12:27:00 PM  
Blogger bali said...

err Nina aku tatau umur dia brape, sebab aku jumpa dia masa kecik kemetot tengah lepak kat belakang rumah haha

uish ada manusia berbulu yang terasa yer hehe. yah dia memang adorable walaupun suka main geget2 cakar2 sampai calar tangan.

6/08/2006 01:38:00 PM  
Blogger Dida said...

jeles sungguh la dgn lens kamera dia

6/08/2006 04:45:00 PM  
Blogger pakDEN said...

seyes cun!! love it!

6/08/2006 05:52:00 PM  
Anonymous sha said...

comel!
:)

6/08/2006 11:05:00 PM  
Blogger bali said...

terima kasih, saya memang comel

6/09/2006 02:27:00 AM  
Blogger nizam.nuri said...

kalau bali dah perasan memang aku tak tau nak cakap ape la.

6/09/2006 02:29:00 PM  
Blogger pun_kee said...

wow..beautiful.pencahayaannya match dgn warna bulu kucing...great!!salam kenal dr punkee(from indonesia)

6/20/2006 05:04:00 PM  
Blogger bali said...

terima kasih. salam kenal, ayuh kontribut foto! ;)

6/21/2006 10:39:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home