Wednesday, January 04, 2006

the circle gets bigger!

berita lapuk ho ho. yaa.. kami telah membuat satu perjumpaan berkenal-kenalan di klcc yang sememangnya dipunyai oleh indonesian. =] tersangat lah ramai warga asing hinggakan sangat mudah untuk aku mengenali bali. chomel orangnya. =] trima kasih kepada semua yang hadir sebab dapat tunggu sedara presiden datang. =] banyak sekali halangan yang perlu ditempuhi sedara beck. thanks for the tewowaislimau. lain kali banjer ice-blended plak wokeh? hopefully gath seterusnya lebih ramai yang dapat hadir sebab aku tau, ramai yang nak pegi tapi wang serta masa tak mengizinkan. mungkin pasni kita ke alamanda plak ke. btul ak suessy?

10 Comments:

Blogger suess said...

betul lea kak J, buat kat alamanda plak, biar erin & nixam ambik gambar sampai lebam... and yea, betul juga, bali tue mmg shomel orgnyea, despite his ala² terrorist blogger pix... tee hee!

1/04/2006 11:01:00 PM  
Blogger Postnatalcareset said...

wow.. bali comel!! agak2 boleh tak letak dalam sangkar macam kucing.. nanti dia kene culik pula sebab comey.. heh

haha kat alamanda pun ok gak.. pasal ambil gambar jgn risau.. aku ngan nizam insyallah boleh nye.. haha

1/04/2006 11:38:00 PM  
Blogger bali said...

aku tgh blushing ni kahkahkah.. buat kat alamanda aku panggey sume budak mmu join sekali.. erin & suessy pun comel juge, sume la cumil especially abang beck n nizam.. awwwww

1/04/2006 11:47:00 PM  
Blogger Abah Adrian said...

tgk ahh, hari tu bila sembang pasal gath sapa pun susah nak reply dan confirm bleh pergi, tapi lepas baru buat sekali, dah semua gian nak bergath... ahahhaa... :) kan kan?

tapi tolong ahh buat bulan 2 plak, sekarang kocek ku kosong, masih tak dpt gaji, ada mix up kat jabatan bendahari... tension tull.. hahaha

1/05/2006 09:31:00 AM  
Blogger Abah Adrian said...

and kalau nak buat di alamanda, aku cadang buat 11 or 12th feb... time tu aku ada driver. kalau tak, camno aku nak pergi area putrajaya tu. public transport amatlah susah.

and kalau bley, kita kollect duit la lepas ni. seorang 10ringgit utk makan, lepas tu order, kalau tak cukup, aku try la tambah... camno? ada mau? 10 ringgit je, bukan mintak 200ringgit pun...

1/05/2006 09:37:00 AM  
Blogger Abah Adrian said...

and satu lagi, takyah la memalu kalau dah bwk kamera tu, bawak kluar je la, nak malu apa. ni semua pasal erin ahh ni, kamera amat mahal dan canggih bangat yang org lain tak berani nak bwk kuar kamera sendiri....

jangan ahh segan yer.. gambatee...

1/05/2006 09:37:00 AM  
Blogger Jsmn said...

banyaaak la plak posting ko. haha bile theme baru nk release ni?

oit toksah le letak aini MPP tuh. segan aa aku. jgn le beck ye? =]

1/05/2006 05:47:00 PM  
Blogger Postnatalcareset said...

huh!.. takpe lepas ni aku bawa kamera guna disket nyer, haha

1/05/2006 08:25:00 PM  
Blogger bali said...

kamera disket sony mavica ke ko bawak nanti haha.. old skool nyer digicam

1/06/2006 01:54:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

seb bek aku xdtg, klau xmesti aku segan..hhekehekehekkehkehek

1/07/2006 06:01:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home