Sunday, February 05, 2006

details please...

hallo semua! ho ho ho. nak mintak kerjasama sikit. bagi memudahkan kita kenal sapa kita, aku gelar kita semua ni KOMUNITI SETAN FHOTO. ada cadangan lain bleh aa diketengahkan. ok? kita demokrasi. erm bagi memudahkan kerja-kerja menghubungi kalian yg dihormati dan disayangi, aku nak mintak korang send personal details korang seperti 1. nama penuh (samaran pon buleh asalkan nama tuh boleh dipanggil) 2. phone number (jika tak keberatan) 3. alamat tempat tinggal 4. lokasi yang mudah untuk korang datang 5. makanan serta minuman kegemaran 6. pemilikan kenderaan (moto ke , keta ke, lori ke, public transport ke) kalau ada semua details ni at least the next gath bleh aaa dirancang dengan penuh stylo dan memudahkan. aku rasa lokasi, tujuan dan kemudahsampaian sangat penting. ye la kan, kita pon bukan pro yang mempunyai wang yang banyak. rite? so, kepada mereka yang serius mahu menjadi komuniti setan fhoto, sila sertakan details dlm comments ok. hidup mesti terus!

7 Comments:

Blogger Jsmn said...

kalau segan atau risau nak leave your phone numbers bleh personally send kat aku nyer ym. ym id aku downrage. hehe cepat jgn tak cepat. beck, bali, suessy sumer tak terkecuali. hehehehe

2/05/2006 02:40:00 PM  
Blogger suess said...

occay, ne way, thought I'd like to suggest ... if itz occay, i think it's good if we could find another name than SETAN, because that SETAN part, well, aku rasa tak elok dan tak bagus for the obvious reasons. dulu aku suker nick tue because it describes the cheeky part, the mischiveous, naughty part, et cetera. then again, mcm kareem yg selalu berdoa dia kacak and bali nak kiut cam momotaro... i think we could get a different name than SETAN. maybe kita takkan dapat a nu name dlm masa terdekat because we can't tell yet of a union element within each other, we're still baru nak rapat... but i hope that, we could find another name. just a thought, really, takder niat nak revamp the whole community or whatsoever. besides, the persetankan did not meant SETAN pun kan ...? just a suggestion, feel free to ponder on this. thanks.

2/05/2006 04:45:00 PM  
Blogger amrulkareem said...

aku amrul kareem. masih bujang dan belom mempunyai anak.
berumur 21 tahun. mm ogos ni 21 la. skang 20 lagi. mmm
mempunyai kad matrik upm yang membolehkan naik bas uPm pada bila2 masa.. mm kamera rosak. mm boleh hubungi aku di farlaneamrul@yahoo.com mmm lalalala
wah setan.. hmm ganas.. sgt jahat bunyik. mm boleh2. xde hal pon. kau mau letak komuniti tut tut bun fhoto juge boleh. pasti comel..
emm komuniti kareem fhoto ke. oops. huhuhuhuhu

2/05/2006 04:58:00 PM  
Blogger Ibrahim Isa said...

haha
bab aku
sila tanye dengan bebeck
sama je..
lala~

2/06/2006 12:51:00 PM  
Blogger Abah Adrian said...

beck
01643410**
puchong
area KL, BB, Putrajaya pun ok
fast food dan juga coke
public transport dan keter awek

yahoo id: beckzaidan@yahoo.com

2/07/2006 01:12:00 PM  
Blogger Jsmn said...

erk. sapa2 yg ada send kat aku dlm ym tuh kan, kena send balik aaa. hahaha. kesilapan pc yg giler sengal ditambah mouse yg mcm cibai. hehehe

2/08/2006 09:17:00 PM  
Blogger Nazirah Ashari said...

nazirah ashari.
0167364626.
kolej puncak perdana uitm shah alam. rumah kat jaybee tak tau lah alamat.
kuala lumpur dan shah alam.
tak cerewet. anything good.
publik trnsprt.

2/09/2006 03:51:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home