Thursday, June 08, 2006

hasil kerja SENDIRI oleh nizam.nuri p/s : jangan curi hasil kerja saya ye.

12 Comments:

Blogger beck said...

ini gambar sendiri wei..

6/08/2006 11:38:00 AM  
Blogger nizam.nuri said...

ingat ye kawan-kawan jangan mencuri hasil kerja orang lain. buruk akibatnya nanti.

btw gambar di atas diambil menggunakan kamera fuji finepix S5500. Tak macam orang tu yang ada kamera slr (tu pon kalau ada) tapi mencurik hasil kerja orang lain.

gambar diambil menggunakan tripod di hadapan cermin almari baju dan model itu adalah diri ku sendiri dan tak macam orang tu yang ada model sendiri (ooppppsss silap.. tu gambar curik.. asshole!). aku menghisap 2 batang rokok semata-mata untuk photoshoot ini tau. pasni dah tak isap rokok dah pasni aku isap dara muda. sekian.

6/08/2006 11:44:00 AM  
Blogger nizam.nuri said...

sahabat ku adalah diri ku sendiri

btw... aku rasa aku cuba tunjukkan rokok tu sebagai sahabat aku...

6/08/2006 11:45:00 AM  
Blogger bali said...

aku suka janggoat ko wahai nizam ngahahha

6/08/2006 01:44:00 PM  
Blogger jasminebintighazalli said...

rugi je ko lepak ngan molan ngan ur so-called friends. kata kawan,

6/08/2006 02:16:00 PM  
Blogger Dida said...

amboih kwn dia..

6/08/2006 04:44:00 PM  
Blogger nazirah and the greenpower said...

selama saya melayari persetankan... inilah koleksi gambar dgn caption terbaik. nuff said.

6/12/2006 01:07:00 PM  
Blogger nizam.nuri said...

ye ke? nazirah?.. bole buat iklan rokok tak nak! tak?

6/13/2006 03:28:00 PM  
Blogger nazirah and the greenpower said...

saudara nizam. iklan rokok? hehe... tak payahlah. tapi kalau dapat $$$ boleh gak kan?

6/16/2006 12:37:00 PM  
Blogger aki said...

boleh nampak kesyahduan hang mengSIP rokok tuh. jumpak kat tokey dunhill tobat dia amek hang jd model rokok dia.

6/29/2006 09:17:00 PM  
Anonymous rayzaw said...

well nizam..this is good. susunan bulu kumis yg match dengan alunan asap rokok. gambar yg 1st. thats the best.

6/29/2006 10:15:00 PM  
Blogger warna wani said...

macam godfather ko ye nizam.

7/05/2006 08:06:00 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home