Saturday, July 29, 2006

lanjutan persetankan malam ku siri 4 di sini..

13 Comments:

Blogger tumpanglalu said...

"kwn baik = model baik"
terima kasih bebyk weh!

7/29/2006 09:56:00 PM  
Blogger Dida said...

setokin bola :)

7/29/2006 10:38:00 PM  
Blogger jarri said...

aku teka je nih.

bola tu mesti ko tikam lepas team ko out wolrd cup aritu.

7/29/2006 11:28:00 PM  
Blogger marshmallow said...

ye... scene tikam kembali lagi..

7/29/2006 11:40:00 PM  
Blogger bali said...

adakah ini kaki si ****?? hahaha

7/29/2006 11:46:00 PM  
Anonymous mummooze said...

Ni, Dato' TL, tolong citerkan apakah yang tersirat di setiap photo² anda ini. Sesungguhnya simbolik dan abstrak skali. Yeah!

7/30/2006 10:12:00 AM  
Blogger beck said...

ini ternyata sekali bukan si ****. kerana si **** mempunyai sepasang kaki yang lebih jantan dan macho...

7/31/2006 08:54:00 AM  
Anonymous alongariff said...

sian bola ituh.
dipermainkan sebegitu sekali.
hehe.

7/31/2006 11:19:00 AM  
Blogger tumpanglalu said...

ya dida stokin bola (cap ayam) yg teramat selesa tp bila time beraksi ia akn melurut ke bwh. geram banget :p bkn sbb tu la mfazari. bola tu dah lama kempis xle pakai so dr dok perap bwh katil ada baik inovasikan dia :p aku kurang jelas la pasai tikam menikam ni marshmallow, dr mana root dia? kalu xkeberatan ble kot jelaskn skit :p kalu hg perati btui2 bali foto persetankn malam siri 4 sure hg tau kaki 2 bkn kaki si**** :p frankly mummooze aku xreti nak convey makna foto2 2 thru wordings ni sbb aku paham ia secara batin yg aku terjemahkn cuma sirian ja :p biaq btui fendy si**** mmpunyai kaki yg jantan n macho?! dr perasaan aku yg perasan ni dak pun :p buat alongariff bola 2 kalu idup ia akn bangga (rasanya la) sbb dr dok kelam pinau bwh katil dilumuri sawang; ia juga dpt turut sama membantu menyumbangkn kredibiliti diri yg berguna bkn saja utk sukan bola tp juga boleh diadaptasikn mnjd kepelbagaian minda :p aku ni mentah putik lg, minta tunjuk ajar kwn2 suma..

7/31/2006 12:51:00 PM  
Anonymous alongariff said...

cukup bernas penjelasan anda, incik passingby (tumpanglalu)..bravo!

hehe.

8/01/2006 09:15:00 AM  
Blogger .:HalogamoRa:. said...

ni cuba cite betul betul kaki panjang sebelah ke atau stokin yg bersalah?

kaki tu mcm harusss di wax ha ha ha

8/01/2006 03:33:00 PM  
Blogger tumpanglalu said...

kaki sbelah tu mmg diejas supaya terangkat skit agar nmpk xseimbang dan pelik. wax?! hah jenuh bebotol wax nak kena guna haha

8/02/2006 09:24:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Protonix pernicious anemia Married four months big mistake divorce Lottery winning numbers friday 06 may 2005 Clifford alarm system 700 iq

3/07/2007 04:58:00 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home